.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم داری رمز موفقیت بخشداران و فرمانداران
مردم داری رمز موفقیت بخشداران و فرمانداران است/ ارتباط بخشداران با مدیران کل/ سکوت بخشداران در قبال انتقاد از فرماندار/ انتقاد از رحیم مشایی ناشی از سهم خواهی برخی از اصولگراهاست و ....
مردم داری رمز موفقیت بخشداران و فرمانداران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: مردم داری رمز موفقیت بخشداران و فرمانداران است.

به گزارش شمال نیوز از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی در جمع بخشداران مازندران با بیان اینکه امروز لایه اصلی ارتباط مردم با مجموعه نظام اسلامی فرمانداران و بخشداران هستند، گفت: شما نمایندگان دولت جمهوری اسلامی هستید، دولتی که با سایر دولت های جهان تفاوت دارد.

وی افزود: نشاط، اراده مستحکم، تحرک و هدفمندی جزو کارهای اساسی بخشداران است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه کار بخشداری، کاری سنگین، گسترده و دارای پیچیدگی است، خاطرنشان کرد: پافشاری بر اندیشه ها و آرمان ها، پرهیز از حیف و میل بیت المال و توجه ویژه به فعالیت های عمرانی بخش باید از سوی بخشداران مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال، رسیدگی به بهسازی روستاها، توجه ویژه به بخش کشاورزی و دامپروری و هدفمندسازی یارانه ها باید سرلوحه فعالیت های بخشداران باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار تاکید کرد: بخشدار نباید در اتاق های خود بنشیند و بخش را رصد کند، بلکه باید در محله و نقاط مختلف بخش را حضور یافته و با مردم ارتباط برقرار کند.

وی با بیان اینکه ارتباط با مردم باید ارتباط احمدی نژادی، صمیمانه و عاشقانه بوده، و اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، ادامه داد: باید عاشق مردم بود و برای حل مشکلات مردم قدم برداشت.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بخشداران باید جایگاه و قدر خود را بدانند گفت: بخشدار بدون مردم معنا نداشته و نباید بین مردم کوچکترین فاصله ای ایجاد شود.

وی اضافه کرد: حداکثر ارتباط با مردم خصوصا در دیدارهای عمومی و چهره به چهره باید ملحوظ نظر قرار گیرد.


در این نشست سه ساعته که با تدبیر خاصی از سوی معاون سیاسی و امنیتی استاندار برگزار شده بود حاشیه های جالبی داشت.

• آیت الله معلمی نماینده خبرگان رهبری که سخنران این جلسه با تحسین عملکرد معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت وی را از سال های قبل می شناسم.

• معاون سیاسی و امنیتی استاندار با زیرکی همیشگی خود قبل از سخنرانی تک تک بخشداران را مورد سئوال در مورد بخش های خود قرار داد به گونه ای که بسیاری از بخشداران از اطلاعات جامع معاون سیاسی و امنیتی استاندار از بخش های تحت امرشان اظهار شگفتی کردند.

• معاون سیاسی و امنیتی استاندار اعلام کرد بخشداران می توانند مستقیما با مدیران کل استان ها در خصوص مشکلات بخش هایشان مکاتبه کنند که این اقدام با صلوات بخشداران مواجه شد.

• حضور آیت الله معلمی نماینده خبرگان رهبری به استان شکوه و عظمت خاصی به جلسه بخشیده بود.

• معاون سیاسی و امنیتی استاندار از برگزاری جلسات منطقه ای و نشست های تخصصی با بخشداران در آینده نزدیک خبر داد.

• در این جلسه همچنین از بخشداران خواسته شد تا از فرمانداران انتقاد کنند که همه سکوت کردند.

• معاون سیاسی و امنیتی استاندار رسما در این جلسه از اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهوری حمایت کرد و انتقاد برخی از اصولگراها را ناشی از سهم خواهی دانست.

• بنا شد نشست بخشداران هر 45 روز یکبار با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار در بخش های مردم برگزار شود.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حاج داود 27 شهريور 1389
آقای ابراهیمی هر چه محکمتر باشید موفق تر هستید مطمئن باشید حامیان دولت و شما بیشتر ومخالفان دولت کم رنگتر میشوند
محاسن شما : دلسوز.نداشتن بخل وحسد.تنگ نظر نبودن.پرتلاش.توجه به ضعفاومحرومان.برخورد خوب با مراجعین وبدرقه آنان.علاقه به انجام کار دیگران معایب شما:قول میدهید ولی پیگیر نیستید.بر خواسته های بحق مصرو پافشاری ندارید.سعی کنید لحاظ نمائید با تشکر
غلامی 28 شهريور 1389
موضع گیری شدید واحساسی او از مشائی ومکتب درحال ترویج او مشکل بینشی وی در امور جاری واجتماعی را نشان می دهد اینکه علمای ما از تفکر آقای مشائی ابراز شکوه وانزجار دارند چگونه او اینگونه برحمایت خود از آقای مشائی پافشاری می کند ونکته دیگر توجه او بخشدار ها نیز نشانگر رویکرد حامیان مکتب مشائی است که راه را برای ایجاد یک تشکیلات وسازمان منسجم جهت انتخابات یازدهم فراهم وهموار می نماید.
نا شناس 28 شهريور 1389
واقعا این خبرنگار شمالنیوز از کجا میداند ابراهیمی از تک تک بخشداران چه سوالی پرسیده است؟. شما غیر از اینکه 24 ساعته ابراهیمی را زیر ذره بین بگیرید و ببینید چه کار مثبتی انجام داده کار دیگری ندارید؟
نا شناس 28 شهريور 1389
با سلام
البته بخشداران و فرماندارانی هم هستند که کمتر دغدغه آقای ابراهیمی را دارند و مثل دکتر احمدی نژاد فکر و کار نمی کنند مانند بخشدار مرکزی جویبار که دهیاران منطقه را بجای کار برای مردم برای خودش به کار کرفته است و بیشتر هوادار دهیاران تحت نفوذش می باشد تا مردم . و یا همین بخشدار به اتفاق فرماندار جوان و خام جویبار مراودات خاصی را با بعضی از افراد دارند بطوریکه با ماشین فرماندار ، خسته از کار روزانه !!!! به قایق سواری و ماهیکیری با قلاب می پردازند و صندوق ماشین دولتی با ماهیان هدیه ای پر می شود .....
عبد خدا 28 شهريور 1389
جناب آقای ابراهیمی در مکاتبات اداری اگر مطالعه داشته باشید که دارید اگر بخشدار مستقیم مکاتبه کند پس فرماندار چکاره است این همان دور زدن بالا دست را یاد میدهید پس بگو پیگیر باشید اما سلسله مراتب اداری رعایت شود بهتر نبود.مکاتبات بخشداران باید در سطح خودش باشد نه مستقیم با دو تا پله بالاتر این حرف را زدید صلوات فرستادند ولی انتقاد گفتید ساکت شدند برای شما سوال نشد اگر انتقاد دارند برای بالا دست ها مستقیم مکاتبه کردند هنر است اما به شرط رعایت شؤنات اداری کار باید انجام شود دلسوزی باشد اما باید سلسله مراتب اداری باشد پس یک مدیر کل می تواند با رئس جمهور مکاتبه کند مگر نه !!!!؟؟؟؟ جواب را در همین جا بنویس تا ببینم خدا نگهدار شما و همه بخشداران قابل توجه فرمانداران هولولو
روح الله 28 شهريور 1389
از برو بچ شمال نیوز ممنون واسه موردی که خودم می دونم و خدا و خودشون

آقا حفظ آبرو کردین
mr30
روح الله از......
حاج داود 28 شهريور 1389
سلام در پاسخ به نظر یکی از دوستان محترم با مشخصه (فرمانداران هولولو) که اشاره کرده اند بخشداران باید در سطح خودشان باشند نه مستقیم با دو پله بالاتر .لذاباکسب اجازه از محضر آقای ابراهیمی بعنوان یک بیننده نظرات اشاره می نماییم : اینکه آقای ابراهیمی فرمودند بخشداران می توانند مستقیم با مدیران کل مکاتبه کنند یک امر رایج است همان گونه که معاون محترم سیاسی و امنیتی نشست و جلسه با بخشداران را در هر زمان اراده کنند می تواند تعیین کنند فرماندار نیز می تواند در مواقعی مشکلات و موارد شهرستان را مستقیم با مسئولان کشوری زیربط طی مکاتباتی منعکس کند. رعایت سلسله مراتب اداری امری بدیهی است و این که بخشدار با مدیران کل ستادی استانداری و استان مکاتبه کنند با توجه به موضوع مفاد مکاتبات امری مثبت است چه بسا یک بخشدار دائما در اجرای دستورالعمل های مربوطه که از ناحیه مدیران کل مستقیم به بخشداران مکاتبه می شود در قبال آن مکاتبه کرده اند و این به معنای نادیده گرفتن سلسله مراتب اداری نیست. چه بسا یک مکاتبه از سوی بخشدار با مدیران کل استانی میتواند با رونوشت های مختلف به دیگر مسئولان از جمله فرمانداران نیز ارائه شود جدای از این بخشدار مدیریست که مستقیم حکم از وزیر کشور دارد و همان اختیاری که فرمانداردر حوزه شهرستان دارد در حوزه بخش از اختیارات بخشدار است. او نماینده عالی دولت در بخش خود است و در پیگیری امور و رفع مسائل بخش و تسریع در انجام امور مربوطه گاهی مکاتبات مستقیم مدیران استانی لازم بوده در واقع همان کاری که یک فرماندار باید در امور بخش پی گیر باشد بخشداران بدین نحو یاری دهنده فرمانداران خواهند بود امیدواریم برای بیننده عزیزجواب قابل قبولی باشد در غیر این صورت از آقای ابراهیمی دلایل بیشتری را بخواهد .قضاوت با بینندگان
نا شناس 29 شهريور 1389
گجائي شمال نيوز مدتي پيدات نيست.اخبارهات بيشتر دوغ شد نگاه منتقدانه شما در استان كم پيداست.نبودي در جلسه آموزش وپرورش فياضي آنچنان از خبر استخدام آموزش وپررورش انتقاد كرد وگفت: همه حرفها شمال نيوز دروغ بود وبهتر است رسانه ها واقع بين باشند.حضورتان شديدا كم رنگ است.درست است كه بعضي مواقع از جند مسئول جانبداري مي شود به خاطر لابي كه داشتيد ولي در بعضي اوقات اخبار منتقدانه شما حساسيت بعضي‌ها را برمي انگيخت بهتر بود.بالاخره مردم حرف چه كسي ر ا قبول كنند رسانه ها يا مديران يا مدم معترض را اكث كساني كه جلوي آموزش وپرورش مازندران تجمع كردند در روز بعد از اعلام نتيجه آزمون از عملكرد آموزش وپرورش انتقاد داشتند وانتقاد به جائي هم بود چون ظاهرا 400نفر ديگر هم جذب آموزش وپرورش شدند.اما جناب فياضي با تمام توان خودش بيان داشت هيچ گونه تقلبي صورت نگرفت.بالخره اين 400تا هم كه انتخاب شدند بيشتر معترضين بودند كه در دم دستگاه مديران وسفارش شده ها بودند
نا شناس 29 شهريور 1389
آقای ابراهیمی حمایت شما از مشایی درست نیست چون موضع ایشان با ولایت نیست متاسفم که شما که ادعای یک فرد ولایتی را دارید از ایشان حمایت می کنید اگر ما احمدی نژاد را قبول داریم فقط به خاطر حضرت آیت الله خامنه ای است نه به خاطر شخص احمدی نژاد شاخص اصلی ما ولایت است و هر کسی در ولایت ذوب تر باشد در قلب این مردم جا خواهد داشت .
نا شناس 29 شهريور 1389
بخشدارها عرضه انتقاد ندارند.هيمن بخشدار چهاردانگه اين همه محروميت در منطقه وجود دارد جناب زارعي همه جار را گل وبلبل معرفي مي‌كند جناب آقاي قديري چرا اين همه محروميت در منطقه چهاردانگه وپشت كوه وجود دارد بيان نمي كنيد احتمالا از پست ومقام مي ترسيد شجاع باشيد اگر شجاعت داشته باشيد مي شويد فرماندار خود همين آقاي ابراهيمي با زيرآب زني به اين جا ها رسيد.به نظر بنده زير آب زني در بعضي مواقع بد نيست جاي كه منافع مردم در بين باشد مشكلي به وجود نمي ايد.
اكر درجاي انتقاد كرديد وفرماندار خواست شما را عزل كند به استاندار بگوئيد به مقام بالاتر بگوييد بايد انتقاد كرد تا انتقاد نكيند كسي به داد مردم نميرسد.همين آقاي زارعي در مراسم افتتاح سد لاستيكي شهردار براش وقت صحبت نگزاشت سريعا زيرابش وزد شماهم زيراب بزنيد آنچنان بزنيد كه از بيخ وبن كنده شوند كساني كه به اسم خدمت گذاري به مردم حقوق مي گيرند ولي زرهاي خدمت رساني در وجود شان نيست.
نا شناس 31 شهريور 1389
چرا از بخشدار ساری نمی پرسی؟؟
نا شناس 1 مهر 1389
اقای ابراهیمی شما که ادعات بالاست از فرماندار نوشهر چه خبر//

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.